|
ОЈР - Креативне драмске радионице - Ја у датим околностима - Вежбе запажања и концентрације - Ја се зовем као ти, октобар 2022.
Час је почео тако што је задатак једног ученика био да изведе неки покрет док остали ученици посматрају а затим следећи ученик понавља исти покрет и додаје свој покрет и тако сваки наредни ученик. Победник је онај ученик који све задате покрете прикаже идентично.
Следећа активност била је игра Ја се зовем као ти. На картицама су записана имена свих ученика. Ученици извлаче картицу са именом свог друга и опонашају друга у нечему. Остали ученици погађају о ком другу је реч.
|
|
ОЈР Креативне драмске радионице - Прављење приче од насумично изабраних елемената - Испричај ми причу, септембар 2022.
На почетку часа ученици су упознати са елементима који могу послужити за прављење приче. Затим су ученици бацањем коцки добили елементе за прављење приче. Пошто је одељење комбинација ученика од 1. до 4. разреда, а сходно томе ученици првог разреда још увек не познају сва слова, ученицима је дат избор да причу напишу или илуструју.
|
|
ОЈР - Креативне драмске радионице - Уводне активности, представљање – Погоди ко сам ја, септембар 2022.
Наши ученици издвојеног одељења у Новом Ланишту у пројекту Обогаћен једносменски рад - Креативне драмске радионице.
На првом часу су се ученици представили (свако је имао задатак да каже нешто о себи, шта га чини тужним, срећним, на шта је поносан, чега се стиди). Упознати су са активностима које ће се реализовати ове школске године у оквиру пројекта Обогаћен једносменски рад – Креативне драмске радионице.
Затим је задатак био да у свескама које су добили нацртају свој лик у огледалу, заправо, ученицима је објашњено да је задатак да нацртају и на тај начин представе свој доживљај себе.
Уследио је разговор о цртежима и разговор о огледалу (како сами себе доживљавамо, какви смо кад смо љути, како испољавамо бес и љутњу, како превазилазимо љутњу, колико је наше самопоуздање, како нас околина доживљава, шта можемо да променимо код себе како би се боље осећали, како да градимо своје самопоуздање и мотивишемо себе да будемо бољи људи).
Затим су ученици обојили, залепили маске и направили колаж – Када скинеш маску ко си ти у огледалу.
|
|
Дан толеранције
|
|
Професионална оријентација
Развијање професионалних интересовања ученика у складу са савременим променама света рада и сарадња са институцијама на локалу у циљу постизања ПО ученика.
|
|
Јесен
|
|
Дигитално насиље
Дигитално доба + насилно друштво = дигитално насиље
|
|
МОЈА ПРАВА
|
|
Vaskrs
Radovi naših djaka
|
|
Пројектна настава – Од творца до дворца
Пројектна настава планирана и организована учењем и практиковањем на даљину са употребом ИКТ–а. Праћење и вредновање врше ученици и учитељ налазећи различите инструменте за праћење продуката.
Одељење 2/6 Старо Ланиште.
|