|
ОЈР Креативне драмске радионице - Прављење приче од насумично изабраних елемената - Испричај ми причу, септембар 2022.
На почетку часа ученици су упознати са елементима који могу послужити за прављење приче. Затим су ученици бацањем коцки добили елементе за прављење приче. Пошто је одељење комбинација ученика од 1. до 4. разреда, а сходно томе ученици првог разреда још увек не познају сва слова, ученицима је дат избор да причу напишу или илуструју.
|
|
ОЈР - Креативне драмске радионице - Уводне активности, представљање – Погоди ко сам ја, септембар 2022.
Наши ученици издвојеног одељења у Новом Ланишту у пројекту Обогаћен једносменски рад - Креативне драмске радионице.
На првом часу су се ученици представили (свако је имао задатак да каже нешто о себи, шта га чини тужним, срећним, на шта је поносан, чега се стиди). Упознати су са активностима које ће се реализовати ове школске године у оквиру пројекта Обогаћен једносменски рад – Креативне драмске радионице.
Затим је задатак био да у свескама које су добили нацртају свој лик у огледалу, заправо, ученицима је објашњено да је задатак да нацртају и на тај начин представе свој доживљај себе.
Уследио је разговор о цртежима и разговор о огледалу (како сами себе доживљавамо, какви смо кад смо љути, како испољавамо бес и љутњу, како превазилазимо љутњу, колико је наше самопоуздање, како нас околина доживљава, шта можемо да променимо код себе како би се боље осећали, како да градимо своје самопоуздање и мотивишемо себе да будемо бољи људи).
Затим су ученици обојили, залепили маске и направили колаж – Када скинеш маску ко си ти у огледалу.
|
|
Дан толеранције
|
|
Професионална оријентација
Развијање професионалних интересовања ученика у складу са савременим променама света рада и сарадња са институцијама на локалу у циљу постизања ПО ученика.
|
|
Јесен
|
|
Дигитално насиље
Дигитално доба + насилно друштво = дигитално насиље
|
|
МОЈА ПРАВА
|
|
Vaskrs
Radovi naših djaka
|
|
Пројектна настава – Од творца до дворца
Пројектна настава планирана и организована учењем и практиковањем на даљину са употребом ИКТ–а. Праћење и вредновање врше ученици и учитељ налазећи различите инструменте за праћење продуката.
Одељење 2/6 Старо Ланиште.
|
|
НАСТАВА НА ДАЉИНУ - ИЗДВОЈЕНО ОДЕЉЕЊЕ У СТАРОМ ЛАНИШТУ
Да ванредна ситуација и настава на даљину не представљају проблем када су рад и учење у питању, показали су нам ученици издвојеног одељења у Старом Ланишту, заједно са својом учитељицом Биљаном Јевтић. Ученици поручују - Останите код куће, забавите се учећи.
|